14. toukokuuta 2015

Otsikko











7 kommenttia:

  1. Noi Avengers-puvut on kyllä tosi tyylikkäät, varsinkin Thorin vasara ja Kapteeni Amerikan päiväkotihenkinen kilpi.

    VastaaPoista
  2. Missä mainostoimistossa olet työharjoittelussa? Itsekin menen yhteen mainostoimistoon työharjoitteluun tosin vasta elokuussa :D

    VastaaPoista
  3. Helou. ^ Mulla kiinnostaisi ihan muuten vaan kuulla, minkälaista toimintaa siellä mainostoimistossa pääsee tekemään. Riippuu tietty toimenkuvasta, mutta ihan mitä nyt vaan satut siellä tekemään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vastaan molemmille eli, olen eräässä aika isossa toimistossa (en nyt kyllä viitsi firmaa nimeltä mainita, mutta olen siellä myös elokuussa!) ja koska opiskelen visuaalista suunnittelua kuuluu työtehtäviini ”AD:n avustavat tehtävät”, eli käytännössä aika monipuolisia juttuja olen päässyt tekemään. Muun muassa: peligrafiikkaa, julistetta, presentaation kuvituksia, käyntikortteja, ikoneita ja vanhaa kunnon kuvanmuokkausta.

      Poista
  4. Vieläkö sulla on niitä kettukuvia myynnissä? Kiinnostais kunhan saan rahaa :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei, on minulla! Laitatko mulle vaikka sähköpostia niin voidaan puhua tarkemmin. montonenheli@gmail.com

      Poista